Szállítási információk
Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Megrendelő által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Megrendelő által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Megrendelő – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.
Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, illetőleg a Szolgáltató lehetőséget biztosít a megrendelt termékek személyes átvételére. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon, illetve az Applikáció felületén, a „Szállítási információk” menüpontban tájékoztatja a Megrendelőt, valamint a Megrendelés leadása előtt is megjeleníti a Megrendelő által választható szállítási módokat és azokhoz kapcsolódó szállítási határidőket. A kiszállítást követően Megrendelő a kézhez kapott terméket haladéktalanul, de legkésőbb 36 órán belül köteles mennyiségi és csomagolási szempontból ellenőrizni.
- Házhozszállítás
990 Ft – A házhozszállítás a GLS és MPL futárszolgálattal történik. A webáruházon keresztül véglegesített megrendelést a következő 3-5 munkanapon belül (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony) 17 óráig megkísérlik kiszállítani a megadott szállítási címre. A kézbesítést a GLS és MPL futárszolgálat kétszer kísérli meg; ha a második kézbesítés is sikertelen, úgy a csomag visszaszállításra kerül a feladónak. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Házhozszállítás esetén fizethet előre online bankkártyás, PayPal, illetve Google Pay vagy Apple Pay fizetési móddal, illetve készpénzben vagy bankkártyával a futárnál.
- Kézbesítés Csomagponton vagy csomagautomatára
790 Ft – A csomagpontra vagy csomagautomatára történő kézbesítés a GLS futárszolgálattal valósul meg. A webáruházon keresztül véglegesített megrendelést a következő 3-5 munkanapon belül (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony) kézbesítik a kiválasztott címre, melyről értesítést küldenek.
Amennyiben a küldemény GLS CsomagPontban kerül kézbesítésre, úgy a címzettnek az elektronikus értesítéstől számított 5 munkanap áll rendelkezésre az átvételre a nyitvatartási időn belül.
A csomag GLS Automatába történő elhelyezésekor a címzett elektronikus értesítésben kap tájékoztatót a GLS Automata címéről, a csomagszámról és megkapja a felvételhez szükséges egyedi és egy alkalommal használható kódot, továbbá a csomagátvételhez használható QR-kódot. Az átvételre szintén az értesítéstől számított 5 munkanap áll rendelkezésre.
Csomagpontos rendelés esetén fizethet előre online bankkártyás, PayPal, illetve Google Pay vagy Apple Pay fizetési móddal, illetve készpénzben és/vagy bankkártyával a csomagponton. Csomagautomatás rendelés esetén fizethet előre online bankkártyás, PayPal, illetve Google Pay vagy Apple Pay fizetési móddal, illetve bankkártyával a csomagautomata termináljánál.
- Bolti átvétel
INGYENES - Bolti átvétel esetén a megrendelés ellenértékének kiegyenlítésére a rendelés leadásakor az online bankkártyás, PayPal, illetve Google Pay vagy Apple Pay fizetési lehetőségek közül választhat. Rendelését a kiválasztott bolt nyitvatartási ideje alatt veheti át a rendeléstől számított 3-5 munkanap elteltével (kivéve kiemelt időszakok, mint pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony). A termékek átvételére 5 munkanap áll rendelkezésére. A megrendelés átvételre vonatkozó szándékát a pénztárnál kell jelezni. Csomagját az Átvételi elismervény aláírásával veheti át kollégánktól. A bolti átvétel az összes üzletünkben lehetséges.